Wróć do Prezentacji Laureatów Diamentów Forbesa 2022

NCK GRUPA

Najlepsze Centrum Koordynacyjne

Laureat Diamenty Forbes 2022
NCK GRUPA
ADRES SIEDZIBY

Zajmujemy się techniczną obsługą obiektów w całym kraju. Jesteśmy do dyspozycji 24/7. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą w Internecie.

Firma NCK GRUPA z typowej firmy instalacyjnej (rok 2000), dzięki konsekwentnej strategii działania, przekształciła się w wiodącego integratora usług technicznych. Aktualnie zajmujemy się techniczną obsługą obiektów na terenie całego kraju, usługę realizujemy za pośrednictwem własnego centrum koordynacji (call center) i ponad 6500 serwisantów, działających w ramach Ogólnopolskiego Pogotowia Technicznego NCK.

Obsługujemy: najemców w centrach handlowych, firmy sieciowe, markety, apteki, biura, drukarnie, szkoły, urzędy administracji pań­stwowej, stacje paliw, hotele, rozległe kompleksy przemysłowe. Opierając się na wieloletnim doświadczeniu naszych współpracowników, promujemy najwyższe standardy jakości. Naszą ambicją jest zadowolenie każdego klienta.

prezes
My business motto is " today's question, yesterday's answer". According to this principle, I have been managing the company for over 20 years, guaranteeing timely and reliable technical service of commercial real estate.
Jacek Kupidura
President

W podejmowanych działaniach wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów. Służy temu opracowany indywidualny system zarządzania, stałe monitorowanie jakości wykonywanych usług, zastosowanie najlepszych rozwiązań technologicznych oraz ceny dostosowanej do rzeczywistych kosztów.

Jesteśmy właścicielem platformy internetowej (Help Desk Techniczny), służącej do zarządzania przeglądami i nadzorowania procesów usuwania awarii instalacji i urządzeń w obsługiwanych przez nas obiektach, zapewniając związaną z tymi usługami dokumentację (protokoły z przeglądów, pomiarów, kosztorysy itp.). Nasi klienci mają dostęp do oprogramowania optymalizującego zarządzanie w zakresie swoich obiektów. Otrzymują gwarancje profesjonalnej obsługi i dbałości o stan techniczny obiektu oraz natychmiastowej reakcji serwisu, w przypadku wystąpienia nieoczekiwanej awarii. Posiadane przez nas zaplecze IT pozwala również stale aktualizować nasze usługi.

Podsumowując, nasza misja to:

– zadowolenie każdego klienta,

– dążenie do automatyzacji i optymalizacji procesów obsługi technicznej obiektów, jesteśmy bowiem właścicielem unikatowej platformy internetowej (Help Desk Techniczny), – zapewnienie zdalnego monitorowania zleceń on-line,

– rozwój innych platform i usług z zakresu technicznej obsługi obiektów.

Nagrody i certyfikaty

  • Diamenty Forbesa 2022
  • Koncesja MSWiA
  • Brylant Biznesu
  • Certyfikat Sprawdzonego Partnera w Biznesie
  • Certyfikaty branżowe
  • Certyfikat FGAZ